אין יום שאנחנו לא נתקלים בעסקים קטנים שבנו אתר תדמית רק לאחרונה אבל מהר מאוד הבינו שהם לא בכיוון הנכון וכל זאת רק משום שהם לא הצליחו לתרגם את הפעילות העסקית שלהם לשפה המדוברת בעולם האונליין.
אפיון נכון של הפעילות העסקית שלכם הוא החלק החשוב ביותר בכל התהליך של בניית אתר תדמית.
הכלל הראשון לאפיון נכון מתחיל בהבנת תהליך הזרימה של הגולש עוד לפני שהוא נכנס לאתר שלכם, כלומר, בשלב שהוא מחפש את מה שאתם מציעים במנוע החיפוש של גוגל. עליכם למצוא ולהגדיר אילו מילות מפתח וביטויי חיפוש הם הביטויים שמאפיינים בצורה הטובה ביותר את מה שאתם מציעים לגולשים שלכם. לאחר שהבנתם אילו ביטויים מתארים את הפעילות העסקית שלכם בצורה הטובה ביותר תדעו מה אתם צריכים להציג בעמוד הראשי ולאן אתם רוצים לכוון את הגולשים שמגיעים אליו.
לרובכם זה נשמע ברור מאליו ואולי אפילו קל מידי, אבל עסקים רבים נכשלים לשייך את הפעילות העסקית שלהם למילות מפתח מתאימות או שנזכרים להתייחס לזה בשלב מאוחר יותר בבניית האתר ואז זה כבר הרבה יותר קשה לבצע את ההתאמות הנדרשות.
קריטריון חשוב נוסף באפיון האתר הוא מיקוד - אתר תדמית מהווה בראש ובראשונה חלון ראווה לעסק שלכם, אבל חלון הראווה הזה חייב להיות ממוקד ומסודר ככל שאפשר כדי לגרום לגולש להבין מה אתם מציעים כבר בשנייה הראשונה שהוא נכנס לאתר ולאפשר לו למצוא בקלות את מה שהוא מחפש.
מעוניינים באתר תדמית שבאמת עובד? לחצו כאן לפרטים נוספים >>